2010/12/19

4e advent

Heeej! Idag har jag tränat och ätit, haha bra kombo tycker jag! Först började jag iallfall på Sportlife, slog rekord i att köra 30min på en av maskinerna (första gången jag gjorde klarade jag 7min och var död.) å kände mej sjuuukt nöjd, bara man är motiverad så känns de ärligt som man kan klara huur länge som helst, å de är rätt gött :) Nu vill jag bara ha någon som kan träna med mej...så tråkigt å göra ensam :( Menmen ,därefter åkte jag hem till mormor för för-julaftons middag typ, mamma & torsten är här nu i helgen eftersom de är i Sthlm på julafton så det blev lite "mini-julafton" idag, iallfall i mat-väg..

Nu tänkte jag skriva lite granna på en hemtenta å därefter så tror jag det är dags för julgrans-påklädning. SNyggt ska det bli! Nu känns de verkligen som jullov, även om det inte ens börjat..dock är de helknäppt med julafton på fredag. Tycker inte ni också de? Aja jag ska sluta mumla och börja skriva på filosofin istället...skriver om det är moraliskt rätt att låta barn ingå i sekter. Hejdå!
Sån här maskin e det jag menar förresten ;) Någon annan som brukar träna på den?

Inga kommentarer: