2010/09/01

Solig onsdag!

TJOHO!

En död alicia som skriver , typ. Eller bara väldigt trött och seg. Gick till 4 idag och för mig är de lååångt. Måste berättaen grej som hände på Kalkylerings lektionen (lika kul som de låter..) Ja räckte upp handen å fråga om hjälp rättså många gånger för jag inte kom ihåg eller fattade uppgiften, tillslut frågar läraren vart jag gick i skolan innan eftersom ja inte haft henne som lärare. Berättade då att jag gick 1 år i Spanien å då säger hon “Jaaaahaaa…de är därför du inte kan för du har glömt av” Jag svara “Haha nej men det var förra året jag läste företagsekonomi..” Hon: “Aha…” Hahah, hon trodde säkert de va 2 årsedan minst ja läst de å sen behövt gå om, men nej…de va bara ja som e lite glömsk å korkad i själva ämnet. Bloggade ju inte igår men kan stolt meddela att jag numera är ägare till ett gym-kort ;) Visserligen bara månadskort men alltid en början, ja å Bella gick och köpa tajta träningsbrallor också när vi endå var i gång, kände att vi behöver passa in mer där på gymmet haha, har tidigare haft pösiga gympa-shorts.. jaja, nu fick ja plötsligt tråkigt, å vart hemma typ 30min. plugga kanske? fick faktiskt lite läxor idag…..

Inga kommentarer: