2010/08/30

Ny skolvecka

hej på er!

Idag är jag nog världens tröttaste alicia, sådär seg att jag somna vid 3 då ja kom hem från skolan å vaknade nyss upp, fortfarande lika trött men inge bra att sova mitt på dagen. Började iallafall 8 imorse (uppstigning 6), vilket kan vara anledning till mitt john-blund syndrom. Annars har dagen varit bra, vanlig liksom..hade en håltimma på 2 1/2 timma där jag gymmade, syrran hade magont så fick göra själv men gick faktiskt bra, förutom att ja la av efter 40 min..hade ju ingen som kollade mig haha. Annars har de vart finfint väder idag, iallfall då ja gick från skolan…helt blå himmel och rättså varmt faktiskt :) Imorgon börjar ja vid 10 så blir sovmorgon, så himla himla skönt! hittade denna bilden för nån vecka sedan å blev jäääättesugen på att måla likadana själv, höll på i 1 timma å de blev skit hahah, inte alltid så lätt som de sur ut…men om man lyckas e de ju najs! jaja hasta luego!

IMG_1430

Inga kommentarer: