2010/08/26

Skola,gym å loppis

å hej! andra dagen i skolan är avklarad, hade gjort ett sånt himla skönt missförstånd-trodde jag skulle ha 3 timmar engelska på tisdagar och torsdagar men tydligen är inte de förrän nästa termin. Så himla skönt iom att jag började 8 idag och gick upp 6….dålig busstajmning så fick vänta 1 halvtimme inne i skolan med. Mitt i skoldagen hade jag en håltimma på 2h timmar så då gick jag å Bella och tränade på Sportlife. Bortsett från de såg ja nu när ja kom hem att ja gått ungefär 1 mil idag, inte konstigt att mina ben just nu känns ganska…..obefintliga? Har förresten vart på loppis idag också, hitta denna väska för 20:- så de va helt okej, kommer ja nog använda som skolväska! Nu ska vi strax upp på vinden å rota bland gamla konstiga grejer….men de e skoj :) antar att ja kommer komma ner med en helbunt grejer som jag inbillar mej att jag nåååågongång kommer att få användning av. fynda på vinden liksom! jaja, vi  hörs…tjenamors, imorron ska ja å hänga m nora å hennes polare på NRJ. Vilka ska dit?

Snapshot_20100826

1 kommentar:

Anonym sa...

världens sämta bild typ:P man ser ju typ inte:P haha menmen ses imon korven!:D