2010/08/25

El primer día

Hej!

Ja överlevde första dagen i skolan, wooow haha nej men så farligt var det inte. Hade världens nervösaste kula i magen påvägen in med bussen och även när jag skulle gå in i klassrummet å träffa alla gamla klasskompisar för första gången, men de släppte å nu känns de bra. Det hände inte så mycket idag, hade lite information om kursplaner å sånt som vanligt å sista lektionen slapp vi så kom hem vid 2 tror ja! Nu ska jag och Bella egentligen träna, hade vi bestämt, samma igår, men tror nog inte de blir av….kanske kör en timmes promenad istället. Vi har iallfall varit duktiga att städa hela huset, ikväll ska vi rensa vinden för på lördag blir de loppis! :) KOM FÖRBI VETTJA ;) På heden e de…

Tog en bild nu för att visa håret, ingen förutom Bella (som redan visste om de innan) såg att jag har färgat håret så jag antar att det ser ganska……vanligt/naturligt ut? Känns iallfall som de orangea e puts veck å de va de jag ville så ja e nöööjd.

Snapshot_20100825_3

Inga kommentarer: