2010/05/12

Universitet utomlands

Halloj på er ! =)

Idag är det två dagar för oss till helg, medans ni i Sverige redan har börjat eran. FUSK! Men ja, vi har väll andra lediga dagar som inte ni har antar ja. Dagen idag har iallafall varit seeeeg, mått lite halvt och bara viljat gå hem och sova haha. Men istället hängde jag med L å D hem, å sov där i deras soffa istället, trevligare med lite sovsällskap iaf ;) Nu har jag rätt mycket plugg som jag försöker traggla av, en sp text om min framtid i konjunktiv blandannat. Har ni börjat med det??? Skiiitsvårt! Igår kände jag förresten att jag verkligen sög på spaskan när jag snackade med min värdmamma, riktigt pinsamt men jag blir alldeles förvirrad av alla olika tempus hit och dit så jag hänger inte riktigt med tror ja.. Annars har jag och några kompisar spenderat rasten idag med att kolla på universitet i utlandet, vi har bestämt nu att vi verkligen ska göra det. Åka några st , kanske dela en lägenhet och antingen plugga eller jobba i ett annat land, eller båda delar helst. Lääängtar ihjäl mej va :D Kollade på ett universitet i Bangkok tidigare, var helt okej pris också (trooor ja, har inte så mkt att jämföra med :P) men det hade ju verkligen varit ascoolt! Okej ja ska sluuta prata nu å sätta igång med plugget igen, vi hörs!

bangkok_skyline

Inga kommentarer: