2010/05/11

Tjenamors!

Vet aldrig hur jag ska börja skriva när ja skriver men haha jaja, idag var vi iallafall kvar i skolan till kl 3 för att lyssna på 3ornas projekt arbete- redovisningar. Var väldigt intressant och kul att lyssna på faktiskt, måste själv börja fundera ut…Emma och Hanna hade om olika dieter och jag blev själv sugen på att göra ett arbete om dem, men ja, enligt dem så var det väll inte värt det, iallafall psykiskt. Efter de där drog ja å Nora iväg på stan lite, jakt efter balskor , hur nu sådana ser ut. Vi hitta inga iaf utan Nora fick istället med sig två klänningar hem, en från zara och en som jag och hon dela på. Dela is the shit ;) Nu är jag hemma, pluggar och lite sånt, ska se om ja hinner kolla på Gossip Girl avsnitt ikväll, de e så bra nu när Nate å Serena e back together igen!!

Här e en old old pic (typ 2-3årsedan) på Göteborgs statschef eller nått + kronprinsessan viktoria, som båda två ler in i min mobilkamera å säger hej! sugig bild men ja tycker fortfarande de e rätt coooooolt haha :)

hjhgkjgkgj

Inga kommentarer: