2008/12/13

Julbak,skridskor & mamma mia!

Ja så kan man sammanfatta min dag, även om jag bara gjort det förstnämna än. Ja & mamma bakade ischoklad och fudge och båda blev lyckade (!) och det händer inte ofta kan jag säga. Tror till och med det är första gången nått vi bakar blir gott, haha.
Om 1 timma ska jag möta upp Bella på heden så ska vi ta en runda på skridskorna, vi lär ju mer gå men men , blev så sugen när ja såg "Stjärnor på is"så nu ska de göras piruetter! typ..:p
Efter det så ska vi hälsa på morfar på ett avlastningshem, han har varit där en vecka nu å kmer hem på tisdag men vi tänkte gå upp och hälsa på han en sväng. Sen så ska vi hyra Mamma mia, äntligen. Å kila hem till mormor, hon sitter hemma nu ensam när inte morfar e hemma så vi tänkte göra henne lite sällskap. :) Nu ska jag sätta på mig några lager strumbyxor, 3 par strumpor å en varmfleese! Hatar när man fryser när man åker skridskor....
ha en alldeles jättebra lördagskväll! kramkramkram

A

okej, okej. lite irreterad är jag. Som vanligt kommer jag på först efter jag knåpat ihop ett kollage att det inte funkar att lägga upp bilder från mammas (cp) dator . ååååååååååååååååå
Så det blir helt enkelt ett bildlöst inlägg. Men en update blev det iaf,blivit lite dålig på d.

Inga kommentarer: