2008/12/15

hej!

nu borde jag egentligen sitta och intensiv plugga på no-prov, men det gör jag inte. Why? Det känns som jag kan allt även om jag knappt börjat öva (jag vet, va har hänt?:o) Hahaha skrytpelle här va men det får jag faktiskt eftersom jag nog aldrig innan skrytit om att jag är säker på just nu. Det handlar om globala miljöförändringar och det är väll för att jag tker de är ganska intressant som jag faktiskt orkat lyssna på allt han gått igenom och faktiskt komma ihåg nästan allt. Men det var det, om en halvtimma ska ja se nån ny serie på 4an, tydligen nån kriminal drama. Och imorgon får jag sovmorgon till 12, egentligen skulle jag väll börja 8 men eftersom det bara är redovisning för andra under 1 timmes lektion och sen 3 1/2 timmas håltimma struntar jag faktiskt i den, ja vet, mitt första skolk ;o Inte bra, nejmen mamma höll faktiskt med. Så pluggar jag på no-prov ist, och det tänker jag faktiskt göra.

Nu ska ja skriva klart en eng-bokrecension ,tjilevippen ) höras typ snart......
och ingen bild till inlägg på en vecka då, tråkigt..
A

Inga kommentarer: