2008/10/21

slapp tisdag




heeeeej hej!
idag var de hur skönt som helst att ha sovmorgon till 11, låg uppe till kl 1 och kolla Sex and the city the movie, faktiskt bättre 2:a gången :)

Sen var vi ju på teater oxå, Deadzone hette den. Var lite halvläskig med konstiga gubbar med påsar med hål som huvuden. Den var lite för lång också, kändes som dom kunde kapat av den till en halvtimme. Aja man ska väll inte klaga att slippa skolan för sovmorgon till 1 och teater?

Mitt hår just nu e ryck förresten om nån intresserar sig (haha antagligen inte) men iaf, så jag går mest med en stor bulle på huvudet. Känns inte så roligt men när ja ser denna bilden på en olsen så tycker jag inte det gör något, jag kan fortsätta att ha så ett tag till. det är ändå ganska fint. Bättre så än nersläppt och konstigt. Nu tänkte jag tvinga mig själv till lite no-plugg , hade blivit hur glad som helst om det gick bra på det, tycker änuu är jättesvårt så får se.


A


Inga kommentarer: