2008/10/20

just a ordinary monday

hej hej

måndag idag, fick tillbakas två prov, spanska och matte. Gick la lite båda och , spanskan fick ja vg och i engelskan var det 3 delar, 2 fick jag vg på och sista hade jag inte sett att det fanns 3 sidor till (smart..javet) så fick IG, lyckat. Å blir så irreterad på mig själv att ja inte kolla noggrannare.
Just nu sitter ja och käkar choklad samtidigt som jag kollar på bloggar, ser the hills och pluggar på no-prov. Blir mest av de förstnämnda kan jag säga. Sitter också och funderar på om jag ska byta gymnasie, elr program enbart eller något alls. Det känns så jobbigt att börja om på nytt igen och så kanske jag har missat massa.. å orkar verkligen inte tänka. Som på matten idag, var helt borta och så kom matte fröken fram och skulle kolla va ja gjort så visade det sig att jag gjort fel på ALLA upgft. (typ 5, men iaf;p) så skulle hon vara kvar å hjälpa mig i typ 20min, kände mig inte alls kass. jag känner att jag har varit så segt å irreterad å typ allt negativt dom senaste dagarna, vet inte varför men antagligen beror det på att vi haft alldeles för stressigt med massa grejer att göra i skolan. Men nästa vecka är det lov, huuuuuuuuuur skönt som helst!! Gu va ja längtar. Vet inte något spec ja ska göra men Bella kom me förslag att vi borde ha hallowen fest å klä ut oss allihoppa, och det tker ja e skitkul så de borde vi göra. Ha ha, nu har nog alla slutat läsa. Tänkte bara berätta att imorgon har jag sovmorgon till 1. Ska vara på Angeredsteatern då och se en teater, ska bli lite kul. Aldrig vart på nån.
Nej nu säger ja hejdå sålänge, å här e förresten det programmet ja känner för att byta till, å aranäs gymnasium, någon som vet något bra/dålgit om den?
http://www.aranasgymnasiet.kungsbacka.se/aranas/Startsidan/Program/Samhallsprogrammet/Inriktning-internationellt/

hejs

A

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan svejsan! :)
Jobbigt du verkar ha d. :/
Har också värsta mkt denna veckan, har historia redovisning imon å har inte börjat öva än. Smart ja med. ;)
Men det låter la bra med en halloweenfest å det verkar ju vara ett kuligt program fast jobbigt att börja om på nytt ja. :/
Kram Kicki