2008/09/09

Tjaa !
idag är det tisdag, och jag hitta mitt skolkort ! that made my day (: varit och kollat glasögon med mamma med , kommer nog skaffa ett par mobbade fyrkantiga som typ e mörk röda (!!), låter as fult men de va dom ända som passa..
Denna helgen har varit en bra helg , Fest hos johan med min kära Sp1A :) himlans roligt. sen fyllde lilla kusin Ellen 12 , grattis grattis och då blev de tårta ;D naa , finns nog inget mer att säga . eller just de, roligaste historien ! jag och Alicia skulle va spårvagnen häromdan, så e de heeelt packat . jag stiger av först och väntar på Alicia så stängs dörrarna! båda typ trycker som galningar men dom öppnas inte igen och hon får åka en hållplats extra och gå tillbaka! shit asså stog ensam och dog av skratt , flåt alicia ;) S




I Heart Alicias väst .. . ... Alicia från korsvägen , .Tack mamma för finaste armbandet (: <3

Inga kommentarer: