2008/09/10

Onsdag...




hahaa fin liten berättelse de där om spårvagnen ja ;) Idag är det iallafall onsdag, vi började 8 idag så imorse fick jag gå upp mitt i natten kändes det som.. aja skoldagen var inte så jobbig vi slutade halv 1 så nu är jag bara hemma och kollar lite på blogggar, tv å sånt :) Klockan fem ska jag gå bort med en kompis och syster till Ekelunds gatan (tror jag det hette) där vi ska på casting för hårmodell till klippning,färgning och styling. Jag var ju med på det i våras och det var väldigt kul :) Får se om man kommer med denna gången.. Ska slänga upp en bild på vad jag hade på mig idag och sen vet jag inte vad jag gör, kanske avklarar några läxor? Aja , ha de så bra sålänge! / A




T-shirten köpte jag på Gran Canaria förra året och kommer från Zara där

Byxorna är från Jc, Crocker

Skinnjackan är från Veramoda köpt för 1-2 årsen..

Sen hade jag bara vanliga tygskor från Din sko till :)


3 kommentarer:

Gala Gonzalez sa...

thanks for trying anyway! is was really sweet!

Anonym sa...

wow snygg t-shirt love it!
keep the blog up!

Alicia sa...

greta carbo, thank you so much! =)