2013/05/30

Vamos a la playa!

Idag har vi haft riktigt varmt, soligt och skönt! Tog bussen till Coloane imorse och låg på stranden i ett par timmar..MED solskydd men ni ska se min rygg nu..hade en bikini med långa snören och ni kan ju gissa hur snygg bränna jag fått längst ner på ryggen nu haha. Både jag och Jaana fick så sjukt mycket färg idag (brände tillochmed näsan lite och de händer inte så ofta) så nu känner jag mig färdig-solad helt seriöst..haha vad ska man nu göra resten av dagarna? Som paus i solandet gick vi iallafall och käkade på en portugisisk/kinesisk restaurang, både jag och Jaana hade soppa (skaldjurssoppa muuums) och jaana beställde in friterad bläckfisk som jag också mumsade i mig..haha sen nääär älskar jag bläckfisk och musslor? Satt och knaprade för fullt när jag plötsligt kom och tänka de..tror inte jag gillade de innan jag åkte hit?






Inga kommentarer: