2013/05/08

I skolan

Heeej
Hoppas att allt lunktar pa bra for er! Har varit drankt med projekt nu i cirka 2 veckor men nu borjar de bli ratt lugnt..har endast 2 kvar och de ar inte mycket som behover skrivas. Annars vann vi forresten grymmaste priset idag! Jag har last kursen "Visual merchandising and store design" och vi har jobbat med ett riktigt projekt, dvs samarbetet med en butiksagare som skulle oppna en butik inom kort..var uppgift var att komma fram med en butiksdesign med hjalp av google sketchup etc. Idag meddelade hon vilken grupp som vann, min! :) Hade hort att vi skulle fa nagot slags pris..och nar vi fick varsitt diplom och intyg sa tankte jag att de var de, men sen fick vi ocksa pris pengar- 2000 nagonting..dvs 280kr var! Haha aaaaldrig vart med om att man far betalt for att gora ett skolarbete, men vi bockar o bugar ;) Nu kanner jag for att slosa pengar for det haha..men borde vall kanske halla lite i dem..

Meeen om jag plotsligt hade sprungit pa en svensk godisaffar nu, da hade jag nog blivit 280kr fattigare och mycket mycket lakrits rikare. Saaaa lakritssugen just nu!!

1 kommentar:

Lisette sa...

Grattis! Vad roligt! Man saknar alltid lakrits så mycket när man inte kan köpa det!!