2013/04/08

"Bara för att"

Kul hur man kan hålla sig uppe ibland "bara för att", haha. De är precis vad jag gör nu..jag är ju ledig på tisdagar och då känner jag alltid att jag borde passa på att vara uppe sent kvällen innan. De trista är att alla andra börjar tidigt och har lång dag på tisdagar så jag blir ju liksom ensam kvar uppe..har suttit uppe i ungefär 2 timmar nu ensam och gjort ungefär ingenting. Nä asså jag får väll hoppa i säng snart, lockar ju ganska mycket med..dock har jag grejer att skriva på (arbete som ska in på tisdag) men ja känner att nu när klockan passerat tolv så blir de inte så mkt gjort, eller inget bra skrivet iallafall!

Annars känns allt så himla bra just nu! Inget jobbigt i huvudtaget..skolan börjar gå mot sitt slut men just nu (lär väll ångra att ja har sagt detta) så känns de som att de inte kommer vara alltför mycket nu i slutet. Vi har ju final exams men jag kommer ha 6 st under cirka 2 veckors tid, alltså 3 per vecka i genomsnitt. Och varje prov är cirka 1 1/2 timma lång. Så jag kommer ju ha mycket tid där i mellan till att inte bara göra plugg :)
Får väll tvinga mig i säng alldeles strax..godnatt!




Inga kommentarer: