2013/04/23

23 april

Heeej,
Sitter och svettas ihjäl härinne medans jag försöker få gjort lite plugg..har massor av arbeten som ska in denna och nästa vecka och eftersom ja ska åka till HK i helgen och möta upp Ilknur (!!!) och hennes kompisar så måste ja få gjort de mesta innan, nästa vecka kommer de till Macao också :D

Annars försöker ja ha godis-rehab haha..kan tänka mig att de är liknande de som försöker sluta röka. Grejen är bara att ja inte ska sluta helt, men se till att bara äta på helger elr om de är något speciellt tillfälle ;) Nu har de blivit att ja har småätit godis varje dag i flera veckor, om inte månader..om det inte är jag som köpt någon liten godisbit i mataffären (går alltid dit när jag e hungrig, smart!) så är de någon annan som har och bjuder. Men ja har laddat upp med massa apelsiner så ska försöka klara denna veckan ut iallafall haha. Annars så händer det inte något speciellt i veckan...vad jag vet än :) Nu är de nästan bara 1 månad kvar och veckorna bara försvinner..även om det blir lite tråkigt att lämna Macao så är vi nog ganska glada att vi missar sommarmånaderna som tydligen ska vara jobbigt varma..å de kan ja tänka mig. Svettas redan nu och då är inte ens solen framme! Har inte så mycket att skriva just nu..är mest plugg, plugg och plugg :/


Inga kommentarer: