2013/02/12

Tjolahopp

Grattiiiiis på semledagen!
Är lite bitter för att ja inte får nån semla iår hehe..äälskar ju marsipanen/mandelmassan inuti men kompenserar med lite godis å iste istället! De senaste dagarna så har de bara varit jag och den holländska tjejen i lägenheten, förutom att det är ganska mycket lugnare och tystare så är det rätt farligt, både älskar godis å sött precis lika mycket vilket gör att vi varje kväll gått ner och köpt nån dricka och godis..mataffären ligger ca 2 minuter bort så de e ju inget jobbigt att släpa sig dit direkt. Men denna veckan kan vi iallafall skylla de på att vi har lov. Nästa vecka får vi dock komma på en annan ursäkt :P Förresten är jag så jäkla glad just nu, igår var ja lite halvsjuk å mådde sådär..men sen på kvällen fick jag reda på en grej som vi var tvungna att fira (med kakor å bakelser såklart haha) och idag är ja helt frisk å allt känns jättebra. De flesta vet väll säkert men de vart strul med mitt studiebidrag..men igår löste sig allt så allt känns så o-stressigt å o-jobbigt just nu!

Och de bästa är att vi imorgon åker till Hong-Kong för 3 dagar med bara shopping å roligheter! Känns verkligen jättekul och har längtat till de i så många dagar nu..jag tänkte iallafall bara säga att ja hör av mig om några dagar igen med bilder å sådär, ha de så bra sålänge!! :)

Nu har jag precis skypeat med den här spanjorskan också, så fuksigt!! 



Inga kommentarer: