2012/11/11

Och så kan man andas ut!

Heeej!
Igår gjorde jag ju omtentan så nu har jag inte tenta än på ett tag, skönt de! Känner att de vart aaaaalldeles för mycket att tänka på senaste två veckorna så ville bara lägga mig i ide och vakna upp lagom till julafton. Men nu är jag glad igen! Igår på kvällen sa hade vi de slappis, hade ilknur kalong å gustaf över så jag å nora bjöd på paj. (säg inget :P) Nu ska ja å nora strax iväg för att ta en kvällsfika med min fadderunge Mareike och hennes kompis Maike, inte hunnit ses på ett tag så de ska bli mysigt :) Annars så är veckan ganska lugn..känns de som..imorgon ska ja ilknur å nora sätta våra kloka huvuden ihop å komma på med någon smart å kul idé till projektarbetet nästa år..vi har tänkt söka stipendie för att kunna göra arbetet i ett u-land så  nu gäller de bara att vi bestämmer oss för vad vi ska skriva om. Svårt e de! Annars händer de inte så jättemycket i Kalmarito, börjar bli jul...för snabbt nästan...även om jag gillar julen. Kanske mest för prinskorvarna och köttbullarna på julbordet. Har iallafall tjuvstartat julfirandet lite med julmust..fick även glögg igår så de blir de någon kväll också! :)

Har inga nytagna bilder att bjuda på så här är en från hemma hos Mareike, med Maike  Ilknur och jag!

Inga kommentarer: