2012/10/16

Tisdaaaaaaaaag

Heej!
Vi hade ingen föreläsning igår så de känns verkligen som måndag idag, så skumt att det redan är mitten på veckan imorgon. Men skönt är de iallafall! Vad vi gjorde i lördags som ja inte kunde skriva i förrgår var att vi färgade håret! Ja köpte en färg som hette "black currant" så var ju hyffsat nervös när färgen satt i och håret såg skitrött ut, ni skulle sett vattnet sen när jag skölde ur hårfärgen..herreguuud haha såg ut som ja höll på att förblöda. Har inte helt vant mig eller bestämt mej för om jag tycker om färgen nu, men jag försökte iaf få lite lila/röd färg..ska nog våga mej på utsläppt imorgon för första gången haha. Jo! Färgningen triggade ju bara igång min "aldrig-bli-nöjd-med-håret-ådra" så dagen efter kom jag på att jag skulle till frisören. Vågade mig dock inte på att klippa kortkort (även om ja skulle vilja våga..kände att färgningen fick stå för den stora förändringen haha) så klippte av en tio centimeter bara..älskar hur håret känns flera kilo lättare när man blir av med lite grann! Har ingen bild på håret än, bara en på hur de såg ut innan färg+klipp. Ni förstår väll varför jag var sugen på en förändring?! Ser ju heeelt slitet å trist ut..

Här är iaf en bild från lördagskvällen då vi gick ut å åt på thaisilk! Mobilbild+ mörkt drf inte den bästa kvaliten..men ni ser ju iallfall lite!

Håret iiiinnan förvanlingen..
Lite hokus-pockus

Jenny, Emma Ilknur och Micaela :)



Inga kommentarer: