2012/09/07

Taco-night

Hej igen,
Ja..de gick ungefär lika "bra" för mej på "vattenaktiviteterna" som de gick för mig på brännbollen. Borde nog undvika sporter/aktiviteter på ett tag haha..Veckan har tuffat på, har börjat skolan nu igen och i höst läser jag ekonomi..vilket verkar riktigt riktigt svårt! Ångrar mig egentligen väldigt mycket att jag sitter med debet å kredit å budget hit å dit igen (läste ju de på gymnasiet) men hade inte så mycket val. Får bara hoppas att jag klarar kursen! Ikväll är de dock inget plugg, ska på taco-kväll på KM! Mumsigt, i helgen så blir de lite blandat plugg och roligheter..imorgon är de en sittning på kvällen som vi ska på men tror ja måste sitta å plugga en del på dagen och även söndagen. Har en "dugga" (hade aldrig heller hört de innan, typ som en mini-tenta) på måndag, kuuuuuuul sådär 1 vecka efter man börjat kursen. Sen är de ett grupparbete nästa vecka och ja..blir nog inte många lugna stunder i höst. Nu känns de som ja ska spy typ, köpte godis förut (som ja längtat heeeeeeela veckan) å de e ju rätt svårt att hålla sig till efter maten..så ja, nu har ja ungefär 3 godisbitar kvar till ikväll. Hoppas ni har en bra helg iallfall, blir inte så mycket bloggande nu men har inte tagit några nya bilder och då är de inte så kul att skriva...men ska försöka fota och skriva lite mer någon dag! Ha de så bra! :)

Inga kommentarer: