2012/09/19

Mitt i veckan

Hej!
Nu är jag så glaaaaaaaad!!
Inte bara för att jag precis ätit något jag cravat för mååånga dagar nnu, Räkor!, utan också för att jag precis köp biljett till föreställningen med Henrik Fexeus den 11e oktober här i Kalmar! Jaaaaaaaaaaaaa! Vet inte hur länge jag viljat se honom å nu äntligen ska ja få göra de, tillsammans med Jenny penny :) E så jäkla glad alltså , haha. Å imorgon så ska jag på ansiktsbehandling på morgonen, kör väldigt mycket "egen-investering" just nu känner jag (köpte även ett par höst-skor igår) men de här är verkligen sånt som jag behöver, ungefär iallfall haha :) Hoppas behandlingen är bra iallfall, e en timma så då ska ja bara ligga där å sooova..på tal om sova så somnade jag till förut (lite mer än bara somna till, vaknade 2 timmar senare..) jag vaknade och hade panik, drömde att alla mina tänder hade fallit ut..jag drömmer säkert om att mina tänder ramlar ut minst 2 gånger i månaden, men denna gången så fall precis ALLA tänder ur munnen och jag hade svårt att andas. Sjukt läskigt! Tror alla min tand-drömmar försöker "hinta" mej om att jag behöver ta bättre hand om mina tänder..redan köpt flour skölj men sen skulle ja ju behöva köpa sån där grej man tar mellan tänderna också. Tandläkaren har sagt till mig de varenda gång de senaste gångerna så kanske borde börja lyssna på hon...

Jaaaaja, blev verkligen ett hokus-pokus inlägg nu...gillar nog inte det där med röda trådar :P För att sum-up så är jag iallafall på bra humör just nu! ;)

En bild från mariestad i sommar..älskar att man går runt i sånna här myskläder hela dagarna i sträck.  Upptäckte idag att jag antagligen glömt kvar mina mysbyxor hemma i Öjersjö..lite segt!



Inga kommentarer: