2012/08/02

Off to Mariestad

Asså...jag har fortfarande inte orkat ta ett endaste litet kort på rummet, vet att ingen tjatar om de direkt men ja e ju stolt så vill visa! Men, en annan dag, haha.  Annars så har de här vart längsta dagen på hela sommaren, kan bero på att de också vart den tråkigaste och regnigaste. Och så har jag vart på dåligt humör hela dagen. Allt stämde liksom in för en lyckad dag ;) Imorgon så ska jag, om det blir bra väde (vilket de inte ska bli men man kan ju hoppas..) hänga med kusinerna ut å åka båt. På lördag morgon hänger jag med dem i två dagar upp till Mariestad, har saknat bajjamajan så mycket så kunde inte hålla mej borta längre. Nej men både mormor och Bonnie åker upp imorgon och jag hänger med kusinerna i bilen på lördag. Skönt att åka iväg lite!
Btw, något bra med denna dagen är att jag lyckades med min första hallonpaj någonsin, pappa bytte hårddisk på datorn så no more trouble hoppas vi och att jag gick en promix med thea. Alltid något!

Godnatt, ska hoppa i säng nu och vakna upp imorgon med ett brett smile på läpparna haha


1 kommentar:

Lenis sa...

haha men då börjar jag tjata på dig! jag vill se rummet! :D nyfiken nu ju ;)