2012/08/30

Nollning

Hej! äääntligen är veckan jag längtat till hela sommaren ( på riktigt, haha) , nollningsveckan å veckan då de flesta utbytesstudenterna kommer till Kalmar! Vi har haft fullt upp sen jag kom i måndags, på kvällen satt jag på en uteservering i stan tsm med jenny,emma, ilknur å en kompis till emma. I tisdags på kvällen så var de först lite korvgrill/lekar tsm med utbytesstudenterna å sen gick vi vidare till trubadurkväll på Lindö. Igår så gick jag på stan med emma å jenny, sen kollade vi in klasskampen (också för alla nollor) och passade på å sola lite...var hur varmt som helst igår! Käkade också världens godaste kycklingpasta sallad på stan :) På kvällen så hämtade vi först upp Noras utbytesstudent Roger, följde han hem å sen gick vi ut till Vallen. Sjukt mycket folk men de var kul! Idag har de vart volleyboll, känner mej lite för dålig dock så kollade bara på hah. Tråkmåns ja! Ikväll var de planerat grillning men de ville inte vädret så det blev inställt. Meen de gör inte så mkt, får slappa hemma, kolla på film, tvätta, städa lite å sånt man missat! (de enda jag saknar nu är en feeet godispåse :P)

Jag äääääälskar när de händer såhär mkt, bara roliga grejer också ju. Lever typ på de här första veckorna i flera veckor efteråt.. Har träffat min utbytesstudent från tyskland nu också å hon verkar jättetrevlig så de blir nog braaa! Tog ett par bilder från kvällen på Lindö så here u go..
Nora e bESStis nu under nollningen å tar hand om alla nollor ;)




Inga kommentarer: