2012/07/29

Rum-fix

Hola! Byggare bob här :-) Närå inte riktigt men nästan! Ja och pappa har grejet med rummet hela kvällen så nu är både golv, tak, väggar och en ny spegelbyrå fixad! Saknas bara smågrejer nu..gött! Innan så jobbade jag i receptionen ikväll, gick bra även om de vart liiite pinsamt när ett gäng gäster kom till mej å frågade "Ska de se ut såhär?" Kollade in i rummet så är hela lakanet, kuddarna och täcket huller om buller i rummet. Någon som glömt och städat! Aja men de löste sig iallfall..Innan jobbet förut var jag förresten hos thea å käka lunch+ kladdkaka, åt laxpaj och nu när jag kom hem från jobbet åt jag italiensk paj (min specialare haha). Riktigt paj dag! ;) Har dock börjat älska å äta paj så de gjorde inget...

Nuuu är det så himla skönt för jag har bara 7 pass totalt kvar att jobba innan jag börjar universitetet igen, och bara 4 pass innan jag åker med pappsen till Spanien. Såå skönt, så nu är jag ledig fram till torsdag. Wihoooo, även om de ska bli kasst väder. Orkar faktiskt inte bry mej (för en gångsskull haha), jag är iallall leeeeedig! Ska nog fota rummet imorgon så får ni se före och efter bild..dock kmer de inte vara helt klart för ska till Ikea någon dag å köpa lite inredningsgrejer också.

Inga kommentarer: