2012/07/14

Lördag


Hej å hoj
Kom hem från jobbet för en stundsedan, var lite läskigt idag för de va några arbetare som bodde på vandrarhemmet..från slovakien eller nått tror ja, när jag stod å städa toaletten så kom de in och skulle stå å kissa med öppen dörr samtidigt som de bara stod å stirra på mej..sa inget utan bara stirra å skratta. Skitobehagligt, fick be en annan komma och städa med mej så jag inte skulle va själv haha. Nu på dagen tänkte jag och pappa fortsatta greja lite med rummet, sen ikväll ska ja å tea på spidermaaaan! Vart biosugen så länge nu så idag var de dax ;) Imorgon jobbar jag dubbelpass, först på morgonen å sen på kvällen i receptionen..alltså får ja inte va uppe förlänge ikväll heller. Men bara bra att jag får jobba!

Måste visa denna bilden ja fota precis, ibland är ronja för gullig (..även om hon gjorde så att jag fick gå till jobbet med endast ett öga imorse, gossa lite för mkt med henne igår så ögat svullna upp sig men de var väll mitt egna fel kanske haha).



Inga kommentarer: