2012/07/08

HOLA

Nu är vi på plats i stockholm, kom faktiskt fram rätt tidigt idag runt 12..så vi har hunnit gå på stan redan! Jag hittade perfektaste klänningen på länge, såg den i göteborg på Nk för några veckor för alldeles för dyrt pris..idag såg jag den, 249kr på rean..strl 36 men tänkte att ja kan ju chansa, ibland e de stora i storleken, sätter på den..drar upp dragkedjan åååå YES! Satt som smäck så jag e asnöjd nu, glömmer tillochmed bort att jag även köpte ett linne..den va liksom inte lika viktig efter att jag köpt klänningen haha. Bella shoppiloppade hon med en del på urban outfitters. Så båda är nöjda å glada (kan lite bero på att vi precis tryckt i oss varsin godispåse med haha). Tänkte egentligen sett på bio ikväll, spiderman men bestämde oss för att skippa de å köra på hemmamys med film istället. Båda är rätt trötta så annars hade vi väll somnat på biografen hehe. Imorgon ska vi ut med segelbåten, ut på de sju haven så vi hoppas att de blir fint väder. Är nog ute till torsdag då vi åker tillbaka igen. Hmmm...lovade nora att skriva ett låååååååååångt inlägg på bloggen så försöker bara babbla på. Vi åt tacos idag, kan jag också säga..å strax ska vi äta glass å jordgubbar, mumsigt värre. Inga kändisar såg vi på stan idag även om jag hade aktiverat kändissynen. Okej jag är sämst på å prata på, men kan också berätta om igår. Jobbade i receptionen igår kväll, första gången själv, var jättepirrig men de gick faktiskt bra, och därefter åkte ja in till stan för å käka med emilia, frida å amanda. Blev en foccacia och cesaersallad! Nu har bella duschat klart så ja tänkte också hoppa in i duschen, men ni får ha de så bra och jag lovar att ta maaaaaaassa bilder nu för att kompensera för de senaste tråkiga inläggen. Ciaoo :)

Inga kommentarer: