2012/05/27

EUPHOOOOOORIA

GRATTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS LOREEN!!!!!
Borde ha blåmärken i handflatorna efter så mkt vi klappade igår! Så jäkla kul att vi vann, känns helt overkligt...första gången jag kollat då sverige vunnit hela alltet! De första ja å ilknur tänkte på när hon vann var att vi ska plugga utomlands nästa vår...alltså kommer vi inte kunna sitta i globen å hejja, astråkigt haha..men man får se..kanske kommer tillbaka till sverige lite tidigare då ;) Iallfall, igår hade jag den roligaste och bästa kvällen jag haft i Kalmar sen vi kom hit! Först var vi på "goodbye-party" för utbytesstudenterna som åker hem snart..(vissa har redan åkt), var tre rätters (fick min första kräfta på måånga många månader!) och underhållningen..vi klädde upp oss men glömde ta bild..hade iaf på mej den rosa klänningen ni ser på bilden :) Därefter skyndade vi oss tillbaka hemma, jag cyklade i förväg för ja va så himla stressad att ja skulle missa något haha..när loreen vann skålade vi med champagne å har nog aldrig vart så stolta över att bo i Sverige haha..så himla skrytiga var vi. Därefter gick vi ut till Vallen, ett ställe som bara har öppet på sommaren här i Kalmar så de var första gången vi var där igår å de var ett skitbra ställe! Lagom mkt folk, lagom stort, bra musik å jah..allt var bra :) Inatt när vi kom hem så var de helt ljust..kändes som mission impossible att lägga sig
och somna men tillslut gick de..vakna upp 12 idag, pigga å glada! Nu är de plugg för fulla muggar...ciaoo!



Inga kommentarer: