2012/04/03

Påsk "looooov"!

Hallå! Äntligen är mitt tagentbord på sin normala sida igen..Idag har vi iallafall haft en till långdag i skolan, 9-4 vilket inte är ofta alls. Men nu är den över å den var inte heller så jobbig så de e skönt, lärarn kom in mitt i å bjöd på påskgodis...känns som han alltid bjuder på något haha, så hade ja också viljat va om ja va lärare. Ökar studiemotivationen lite iallafall haha. Annars så är Kalmar KALLT, nästan så man vill börja använda vinterkläderna igen men näe, får frysa lite i vårjackan istället. Blir nog varmt snart igen, de kända Sverige-vädret ni vet! Imorgon åker jag iallfall hem för lite påskfirande i några dagar, känns så himla mysko att de är påsk nu typ. Har inte ens hunnit tänka på de förräns idag..alltså blir de köttbullar å minikorvar om ett par dagar, mums!! Haha älskar sånt man äter på jul å påsk. Ska även provjobba på ett vandrarhem på torsdag, hoppas de går bra, e lite små nervös! Annars har inget nytt hänt, eller jo..har fått ett nytt intresse tror jag; cyklar haha. Vet inte va som satte igång de men blev helt plötsligt sugen på att köpa massa olika cykeldelar å fixa min egen designade supercoola cykel haha..satt i nån timma i förrgårr å bara googlade på cyklar för å hitta inspiration. De trodde man (jag) inte om mig, cykelmonterare ;) Får se dock om de blir nån cykel, e ganska duktig på å bara tänka! Här var några fina iallfall..hade viljat ha en blandning av alla. Tror dock att den hade "försvunnit" väldigt snabbt här i Kalmar..

Inga kommentarer: