2012/04/09

Back in Kalmar

Hej hejj! Nu är man tillbaka i Kalmar, fast lägenheten är rätt tom för Nora kommer inte förrän ikväll, ska möta upp henne vid tågstationen senare. Idag har jag jobbat lite med grupparbete i skolan, därefter shoppade ja lite mat och provade conversen. Har näästan bestämt mig nu, blir nog ett par mörkblå låga (ganska otippat ja haha, först var de svarta sen gråa..å idag bestämde ja mig för ett par mörkblå) så ska nog köpa dem imorgon! :) Annars så har jag blivit sjukt trött på håret, på bara ca 3 dagar..så ja, får nog fixa till de någon dag i veckan också. Antingen får nora leka frisör eller så fixar ja de riktigt, kanske bäst..Nu är ja jätteseg, sjukt segt imorse, skulle inte jobba på skolan förrän klockan 12, men ja ställde då klockan på myckeeee tidigare så att ja kunde gymma vid halv 10. Kommer till gymmet, å då är de stängd!! Asså dog lite hahaha..grymt irriterande men borde kanske kollat upp de innan. Jaaja, "försökte" iallafall träna idag även om inte gymmet ville de. ;) Såg att Nora precis la ut denna bilden från förra helgen i Kalmar då vi hade taco-mys hos Ilknur! Blev så sugen nu så ska tvinga Nora att äta taco imorgon med mig! :)

Inga kommentarer: