2012/03/13

The light in the end of the tunnel

Hej på er, några dagar sen sist! :)
Har inte haft med kameran å är lite tråkigt att skriva texter utan bilder..men så får de vara tills ja har något att fota ;) Har inte gjort så himla mkt förutom att åkt hem till Kalmar igen, så nu är jag här mitt uppe i grupparbeten som vanligt..sjukt jobbigt då de inte känns som man har någon ledig stund utan konstant måste tänka på arbetet. Våra "pauser" i pluggandet består av träning..hmm.. haha. Vad som gjort plugget jobbigare än vanligt 2 senast dagarna är att de gått å blivit näst intill sommar i Kalmar, vi hade 15 grader idag och igår- vilket var den varmaste temperaturen i Sverige. Tyväääärr så kunde ju inte vi var ute å njuta av detta utan har suttit 8h i sträck framför en datorn instängd i ett grupprum på skolan. Hahaha, ja så är de väll å plugga antar jag. Eftersom det varit så mycket grupparbeten konstant i flera veckor (månader) så har man inte hunnit tänka på tentan, som vi insåg för några dagar sedan är redan (!!) nästa vecka. Känns som alla är inställda på omtenta. Hoppas de går bra iallfall,hade varit sjukt skönt å slippa omtenta! Nu har jag skrivit av mej lite här, måste fortsätta pluggandet..egentligen inte så jobbigt just nu då jag bara måste plugga in ett "manus" till imorgon då vi ska spela in en mini-film till en redovisning.

Vi hörs när de blir lite lugnare i stormen! Ciao

Inga kommentarer: