2012/03/06

Idag är ingen vanlig dag..

för idag är Bellas födelsedag hurra hurra hurra! Vår kärare "ungrare" fyller 20 idag, grattis igen Bellis!! :) Har firat dig här hemma genom att äta lite extra mkt godissaker idag..hehe..


Annars så sitter jag å e irriterad på datorn som inte vill spela upp en film jag hade planerat att se ikväll..sånt kan vara sjukt störigt. Protesterar genom att inte se någon film nu, tror jag lägger mig strax för har varit en riktigt lång dag. Först hade vi föreläsning, sen var vi på en mässa och plockade på oss goodiebags haha å därefter lyssna vi på Melodifestivalens Randelid's föreläsning som var speciell! Han verkar vara väldigt smart iaf kan jag säga. När de va slut så har vi suttit å jobbat med grupparbete ett bra tag så e aningen tom nu i huvudet..säger godnatt istället!

Inga kommentarer: