2012/02/18

Tidig lördag

Godmorgon!
Jag har verkligen pajjat min "sovmorgon-sömn" eller vad man ska kalla de haha..vaknar verkligen VARJE morgon tidigt, även om ja vart uppe sent. Igår la vi oss 2 och imorse vaknade jag 7, hur pigg å utvilad som helst. Alla var dock inte lika pigga som mej så fick försöka somna om igen..men vid 9-halv 10 gav ja upp och satte mej här vid datorn. Inte kul å vara vaken själv tidigt, dessutom måste man smyyyyyga...
Jaja, tänkte bara uppdatera er lite iallfall! Tea är ju här nu så nu i två dagar har vi kollat i affärer, gått promis, ätit tacos med emma å jenny igår, å de bästa; Ätit sushiiiiiiiiii :D Så nu vet ja hur kalmar sushi är! alltid bra ;) Ikväll tänkte vi gå ut, men först ska vi se meldifestivalen å hejja på andreas johnsson..tror jag. Därefter kilar vi bort mot studentpuben där det är reggae tema å sist blir de Palace! Är såå sugen på att klä upp å sminka mig fint så vill typ börja nu..men ska nog vänta lite heh..

Ha en fortsatt bra helg iallfall!

Inga kommentarer: