2012/02/23

Idag å igår

Nora den superbloggarn (två inlägg på en dag!!) påminde mig om att ja också borde blogga. Var som sagt på sak noel igår, tyckte de var lite ovärt pengarna å sådär men nu har vi iallafall sett han å kan skryta om de haha..idag har ja gått igenom presentationen imorgon med min grupp å därefter var vi bjudna hem till en av utbytesstudenterna för lite bakning av svenska delikatesser som kanelbullar å kokosbullar. Dock blev de lite pinsamt för kanelbullarna blev heeeeeelt mysko haha..ni kanske ser lite på bilden ;) Kul var de iallfall! Längtar verkligen till varje dag som kommer nu fram till söndag å de är så skönt..inget jobbigt som man måste göra (förutom redovising imon men den bortser jag från). Imorgon kväll blir de ju sushi-bakning med koreanska utbytesstudenter, får prata engelska non-stopp så snart känner jag att jag borde vara pro hehe. Lite bilder iallfall från igår och idag!





Inga kommentarer: