2012/01/21

Tjenatjena
Idag mår jag mkt bättre även om jag har jobbig cp hosta+ ont i halsen kvar. Fördelen med att vara sjuk är att man alltid ska bli upppassad haha, mamma kmer hem snart med färska räkor till frukost....hur gott?? (Gick upp vid 1 drf blir det lite mysko frukost-tid..) Annars ska jag bara vara hemma i lägenheten heeeela dan för att bli frisk, har inte tid att vara sjuk i flera dagar då vi har grupparbete de kommande veckorna. Lite sur är jag dock att jag missar en internationell middag ikväll i Kalmar :( Men jaja, man kan inte vara med på allt! Annars så hittade jag nada igår på stan, vet inte varför de blir så när jag kommer hit...inte ofta jag hittar något även om de har myckeeet större utbud? Dock känner jag (för en gångs skull) att min klädlåda är lite för överfull just nu ändå så kanske bra! Imorgon tar jag tåget till Kalmar vid 10 tiden, massa jobbiga byten till buss och tåg på vägen men sen runt 3 skulle jag vara hemma igen om jag minns rätt. Nu ska jag hoppa in i duschen, har svettats så mycket inatt så är inte jättefräsch.. Vi hörs i Kalmarito nästa gång, Ciao :)

Inga kommentarer: