2012/01/27

Fredagskväll

Hej, lägger in bild nu bara för att. Haha får så dåligt samvete annars! Annars så har vi haft presentation idag vilket gick hyffsat, sen har vi även skickat in arbete så de e skööönt! Tänkte vart hemma å myst ikväll egentligen men nu blir det mys på studentpuben istället med Rabin och hans kompis från gbg! Vill dock ha mitt lördagsgodis så vet inte hur jag ska lösa det haha, de kanske har lite lösgodis på puben? ;) Annars så är allting bra, jag är nästan helt frisk nu så det är jätteskönt! Imorgon vet jag inte vad vi (finns inte något som heter JAG längre, bara VI hahaha) hittar på under dagen, på kvällen ska vi iallfall ut till Palace. :) Jaja Ciao Bellos!


Lägger upp en bild á la espana, vill ha allt på bilden. BRUNHETEN (kännt mej sjukt grå senaste dagarna), KAKAN och SPANIEN såklart! :(

Inga kommentarer: