2012/01/13

Fredag den 13e

Hej på er :)
Jag överlevde mötet med mitt fadderbarn haha..hon verkar jättesnäll och gullig så det är bra! Kul att nollning för alla utbytesstudenter drar igång nu med, vi tänkte nämligen vara med på så mkt som möjligt, tex ikväll på tacobuffé, imorgon är det sittning på Palace och på lördag en mysig filmkväll! Nä jag är faktiskt väldigt glad att jag anmälde mig till att vara fadder, så händer det lite mer. Annars har jag verkligen lyft bort en stor sten från min kropp(är det så man säger haha?), igår inventerade vi för sista gången på Ö&B och sen på dagen hade vi presentation av ett arbete. Vilket betyder att vi nu är klara med Tourist-production-system kursen, så jäkla skönt va! Nästa veecka börjar nästa vilket betyder att vi nu har helgen heeeelt fria från allt vad skola och plugg heter. Idag ska vi köpa biljetter till morgondagens sittning, kolla slutrean och senare käka tacobuffé och avsluta hemma hos Emma. Blir nog en bra dag :)

1 kommentar:

Lenis sa...

hur då är du fadder? nu blir jag nyfiken! :)