2011/09/21

On the buss

Heeej guys! :)
Sitter på bussen nu, har varit i Sthlm två dagar för att fira mamma som fyllde år, sen har vi också gått på stan å fyndat lite. Igår stressade vi runt överallt så hann inte plugga så mkt som jag tänkt, har suttit nu på bussen en del iaf. har PANIK! Usch, ska bli spännande att komma hem å se hur mkt nora kan å har gjort.. E hungrig nu med, mamma lagade mango shatney (stavning?) igår så jag kunde ta med så ja dööör va gott,älskar det. Ikväll ska vi på inte mindre än en Ishockey match, ni vet väll att det är mitt nya intresse? Ska börja spela ! Haha nerå men vi var på en mässa för ett tagsedan där man fick gratis biljetter till säsongspremiären av ishockeyn så tänkte att de kunde vara lite kul, aldrig varit på nån ju! Nu har ja ca 40 min kvar av bussresan innan ja möter upp nora som får hjälpa mej att bära lite grejer hem, visste inte att man behövde en 10kg väska om man ska vara borta två dagar, men tydligen haha. men vi hörs en annan dag istället, antagligen efter tentan på fredag så snälla håll tummarna för mig!!

Inga kommentarer: