2011/08/12

SOL

Hej!
Såklart glömde jag kameran igår men Nora hade med sin iaf! Vi var från halv 4 till halv 10 på Liseberg så var hyffsat trött i bena när jag kom hem, fick iaf åkt de roligaste..nästan..balder hade så lång kö så orkade inte vänta! Kul iallfall å va på liseberg igen!! Idag är det helt plötsligt sommar igen? Såå skönt!! Har suttit ute hela eftermiddagen å solat, känns iof som solen blivit myckeeeet svagare för har typ inte fått nån linje alls..får nog gå ut lite till strax ;) Annars hade jag egentligen hoppats på regn idag haha..så ja med gott samvete kunde sitta inne å kolla på 4 nya filmer ja laddat ner + göra klart min scrapbook om Spanien! riktig nööörd dag haha.. äh, gör det senare :) Nu kommer alldeles strax tea hit å gör mej sällskap på altanen, ha en muy bien día!!

P.s Kolla första bilden, mitt hår ser cp-långt ut (!)



Inga kommentarer: