2011/08/21

Mot IKEA!

Heeeejsan (var nära på att skriva finisar men så kom jag på att det inte riiktigt lät som mig haha..men man blir sjukt påverkad av vad andra skriver på sina bloggar kan jag säga)
Iallfall! Här går ja runt å driver hemma, har precis ätit pancakes med glass! Jag gjorde hälften av pannkakorna, resten fick pappa göra då jag blev irriterad för att alla gick sönder. (självklart pajja inte en enda sen när pappa skulle göra) Snart snart ska vi åka, inte till rix fm festival (som jag är lite ledsen att jag missar då ja inte vt nån som kan hänga med mej) utan till svenskarnas stolthet, Ikea. Wiiii haha nej men seriöst så tycker jag Ikea känns näästan lika kul, längesen jag var där och ÄLSKAR stora varuhus! Får se om det blir nått köp, annars bra att bara kolla lite inspiration. Typ som den här bilden från Ikea.

Inga kommentarer: