2011/08/14

Flytt till Kalmar!!

Nu är jag klar å pigg i huvvet igen, hah! Vi åkte ner igår morse, tidigt tidigt vilket gjorde att jag sov 3/4 av vägen. Vaknade upp efter vad jag trodde var halv vägen, trodde vi var i Växjö men tydligen var vi precis utanför huset haha. Vi var lite tidiga så gick å kollade runt lite i den lilla staden, myyyysig är den..massa små färgglada hus och kullersten. Trodde affärsutbudet skulle vara minimalt men tycker änna det fanns rätt mycket affär så det kmer jag nog inte att sakna iaf :) Efter att ha varit där så är jag typ säker på att det ja kommer sakna mest är alla människor, okej att det var en del folk ute på stan igår men det var för att det var Stadsfest/kalas, fick vi förklarat för oss av mäklaren. Efter nån timma på stan så kunde vi gå å kika på lägenheten, vilken var mindre än vad den sett ut på bilderna..men det förväntade jag mig nästan. Förutom det så var den jättemysig fin å sådär! Gillar att fönster brädgrejen är bredare som i äldre hus så man kan sitta i dem, å typ läsa. Så nu har jag ingen anledning att inte öppna boken! Jag är såååå sugen på att åka till Ikea nu, satt uppe inatt å kolla igenom Ikea katalogen på nätet å det finns så mkt fint så ja blir snurrig. Vill ha massa olika saker. Menmen, här kommer lite bilder från Kalmar stad och lägenheten! :)


(Alla bilder går inte att lägga upp nu så får göra det senare, men det är det gul-vitaktiga huset längst ner som vi ska bo i..på 2a våningen)





Inga kommentarer: