2011/06/11

LISEBERG!

Heeej
Nu har några till dagar gått sen ja uppdaterade sen sist, i torsdags var jag iaf på Hulebäcks student å hängde med på deras studentfest på kvällen, igår var jag på liseberg med nora och åkte ATMOSFEAR. Å fear hade jag verkligen innan, sjuuukt ont i magen men tack å lov så var den inte lika hemsk som jag föreställde mej, de var hemskast påvägen upp i ovisheten eller hur man ska säga haha. Å jag antar att Nora vill att jag ska nämna att vi oxå såg Ringo starr, även om de inte alls va lika big deal ;) Hah närå , men för er som är lika upplysta som mig så kan ja upplysa att han var en medlem i ett band en gång i tiden som hette The Beatles, nu hade han ett eget litet band me lite goingar. Men bra var dem! :) I dag har ja absolut ingen aning om vad jag ska göra, kanske bra de behöver slaaaaaaappa en hel dag tror jag. Eller? Någon som vill gö nått sen? Här kommer the pictures iallfall!




1 kommentar:

Anonym sa...

Ringo Bingo:)