2011/06/29

Askim

Hooola, har haft den skönaste och "riktigaste" sommardagen hittils idag! Jag och Bella tog med kussarna ut till Askim där vi spenderade ca 6h åt att äta,sola och bada massa. NU är jag lagom brun haha :) Efter det här så åkte vi med hem till dem där vi åt grillat, spelade sims som jag btw blev väldigt sugen på att börja spela igen och avslutade med en bit tårta. De e sommar ja? haha, äter som att det är lördag varje dag känner jag..menmen. Imorgon ska ja på stan förhoppningsvis, om tea har kryat på sig, annars e ja sugen på aatt åka in själv då jag vet att Kirsten dunst e i stan..å ja e kändistöntig å hade tyckt de var ascoolt att se henne, hade typ dött eller nått haha..så om ja ser henne så har ja lovat mej själv att ta en bild även om båda händerna blir förlamade. typ. Men hoppas ni haft en likabra dag som mej iaf, sommaren flyter på iallfall...

Inga kommentarer: