2011/03/03

Tjena! :)
Idag har ja vart lite här å var och gjort lite allt möjligt! Först hade jag projektarbets-möte i 40minuter (kändes sjuukt onödigt), därefter åkte jag hem till Bella för fika å talk, å sen åkte jag å Bella tellström ner till allum för att köpa lite mat å sånt för imorgon. Nu sitter jag ensam hemma och har precis ätit tomatsoppa. Börjar bli mörkt ute å de e inte kul, ska vara ensam hela kvällen så får väll tända upp hela huset med lampor känner jag..
!
Har Fika-prov på måndag så sitter lite med det också, känner dock att mina mattekunskaper som behövs skulle kunna vart bättre, hade vart gött om jag hade en fröken eller nått bredvid mej just nu som kunde hjälpa mej, hah (A)
Imorgon har vi PA-dag också (alltså lediga:P), så ja ska in å jobba ett litet tag på GR å sen fixa för kvällen, middag med lite tjejer! :) Nora kmer hit innan å ska hjälpa mej att göra tortilla de papatas, så MUUUUMSIGT! :)

Inga kommentarer: