2011/03/22

Skola å sen jobbat!

heeeej hej hej hur mår allesammans?
jag mår bara fiiint, har jobbat idag å då brukar ja känna mej rätt nöjd och duktig med mig själv haha. skämde ut mej lite bara, skulle kopiera men fick verkligen inte kopiatorn att fungera, det kom bara upp "error" hela tiden så fick ringa en "tekniker" som kom ner och kollade, han undrade då varför jag inte satt på den? DIN-DONG! Asså, sjuuukt blondt å pinsamt, hade ju inte klickat på On knappen hahaha..sista gången jag frågande efter hjälp asså..

Annars e ja lycklig- tänker på min megasovmorgon till kl 12 imorgon å på att jag inte har nåra jobbiga läxor elr prov tills imon elr de andra dagarna, ska bara chilla framför film imorgon på spanskan! (: Nu e ja sugen på att ta en liten nap minsann...godnatt!
Å eftersom ja inte har några nytagna bilder så kmer en från förra veckan då ja bläddrade i en tidning hos mormor. På ena sidan fanns denna tunikan (?), står att den är figursmikrande men framförallt att man ser flera kilo mindre ut i den ?!?, fattar verkligen inte vem som skrev det..ser ju ut som ett tält typ? :P

Inga kommentarer: