2011/03/09

Våren?

Buenas días amigas!
Ligger nu på vanliga stället-soffan..tänkte bara höra eftersom jag å natalie snackad eom det i skolan idag, vad gör alla egentligen efter skolan? (pluggar vet ja redan), jag har inte alls mkt plugg denna veckan, å gymkortet har tagit slut, å alla verkar vara upptagna, så jag har mest kommit hem efter skolan och inte gjort någonting. Aaaaastråkigt, hatar att inte göra något. Får sån ångest då också haha!

Iof så har ja ju gjort nått efter skolan idag då, pappa kmer hem sent ikväll så åkte till Supersushi å köpte lite gott med mig hem, va ett tag sen till bussen skulle gå så gick till H&m och köpte ett nytt-orangét skärp, va nära på att spontan köpa en orange mocka jacka för 800 spänn också, ajaj tur att ja lät bli! (även om ja kanske går dit någon annan dag å köper den). Sånt himla pisseväder har det varit idag också, vaknade av snöoväder och sen har de vart regnigt å blåsigt hela dagen :( Neheeepp, de var allt ja hade å säga idag, imorgon börjar jag 8 och slutar runt 5, har redan ångest för att gå upp imorgon kan jag ju säga..

En jacka jag provade för ett årsedan..hade nog faktiskt kunnt tänka mej att ha den som vår-jacka även om den är lite ful/cool :)

Inga kommentarer: