2011/02/28

Tröttt

Ja inte e det rött idag utan trött!! Inte trött i kroppen eller sömnsugen bara trött på det jäkla projekt-arbetet som inte blir klart. Minns nu hur ja hade börjat med projekt-arbetet redan i somras för att jag var så ivrig? Tyckte de var huuuur kul som helst och ville liksom inte lägga av, så första handledarlektionen hade jag gjort ungefär hälften av arbetet. (trodde jag)

Nuuu, typ ett halvår efter känns de fortfarande som jag håller på med samma saker om och om igen, hela tiden något som måste förbättras. Vi har PA-dagar denna vecka tors-fre så jag satsar på att hinna klart med allt utom rapporten tills dess!

Gah gah gah. Meeeeen, efter allt slit med detta ska ja iallfall slappa framför två funny bunny grejer ikväll, först är det Spårlöst och därefter Oscarsgalan klockan tio. Såhär såg Selena ut vet jag iaf..

1 kommentar:

Anonym sa...

bara så du vet så var inte hon bjuden till själva gala utan hon fick bara kma på festen så hennes klänning räknas inte som en riktig oskarsklänning achmed!:P

Snart är du 19 baaaaaaaaaaaaast ;D