2011/01/21

Bling-bling

tjenixen!
har haft prov i rättskunskap idag, sista provet i kursen å det gick säääämst. har pluggat massor men det är läraren som gör omöjliga prov. var minst 9 sidor, inte ook. Sedan har jag varit å tagit bort min lediga fredag som ja skulle haft from. nästa vecka, jag läste inte Info & Layout förra året som alla andra i min klass så jag måste göra det nu ist, å passande så är den lektionen just de dagar som jag skulle fått antingen ledigt eller en lång sovmorgon. KUL! Haha.
Nu håller jag iallfall på att kurera mig i soffan, ligger med täcket och tänkte kolla om let's dance ligger ute på webtv, missat alla avsnitt och nu när jag är halvsjuk så passar det lite bra att komma ikapp! :) Om jag förhoppningsvis somnar ett par timmar så hoppas jag att jag vaknar upp snor-fri och pigg så att jag kan gå på e Välgörenhets-gala ikväll som en klasskompis håller i, hon ska sjunga också så maan mååste typ gå då :) Aja, här är en till nagel, dock är det min. Engelska flaggan ska de föreställa, blev lite kladdigt när man tog på överlacket men annars blev de rättså bra tker jag, muuuy bien hecho Bella!"

1 kommentar:

bajs sa...

Cooligt flashiga naglar:D Weii är det gjort med hennes såna sätt hon köpte?