2010/12/22

STAN

Godmorgon :)
E på asbra humör idag- antagligen för att jag sovit ut å ätet lite knäck till frukost hehe..Blev klara med dem vid halv 1 tiden igår och vi började halv 11, det tar tid asså. Men nu är det jättejättesnart jul så det känns lite sjukt , fortfarande. Men det är kul! Annars tog jag upp filosofin-hemtentan nyss å tänkte jobbat lite med den nu på morgonen men det går inte alls bra. Skrivit överskriften å sen tog det stopp haha ungefär vad man kan förvänta sig av första dagen på lovet.

Idag ska jag å Nora leka (som hon så fint alltid uttrycker det), in till stan nu för att först gå på myrorna och sen vet jag inte. Får min lön imorgon (!!!) så då tänkte jag göra de final shopping så idag blir jag väll mest en åskådar-figur ;)
Så här sitter jag just nu med pyjamasen på, måste börja göra iordning mej, solbrillorna är på..peppar för malaysia å undviker hår att komma i facet!

1 kommentar:

Anonym sa...

För de heter ju leka:)Umgås låter såå vuxet:P