2010/12/15

La navidad

Goderafton!
Sitter å mumsar i mej trasigaa pepparkakor just nu, såsom allt annat så är de extra goda då på något konstigt sätt. Idag hade vi iaf jullunch i skolan; liiite besviken kanske jag vart haha, smakade inte riktigt som jag minns det menmen , gott var det iallfall. Annars har jag fått ett annat prov avklarat idag; spanskan. Gick nog sämre än vad jag trodde, kände mig helt lugn inför det men när jag väl satt där så vart det flera ord jag inte kunde, irreterande. Nu måste jag fortsätta med pluggandet, ändå fram till fredag sen är de praktiskt taget lov :D GUD vad skönt det ska bli, så kmer L å D hem också! (Iallfall för några dar..) Näääe ,jullovet e väldigt efterlängtat men känns lite läskigt att det redan gått 1 år sen förra. Ibland har jag "flow" när jag skriver så tnker egentligen inte på att texten ska ha en röd tråd, kanske ni märkt haha. Men hejdå för idag iallfall!

Inga kommentarer: